dinsdag 26 juli 2011

mijn eerste kaart na lange tijd

Nou ik ben er eens goed voor gaan zitten dit weekend, en mijn spulletjes uitgezocht.
Ik moet zeggen dat het mij goed is bevallen weer creatief bezig te zijn, ik heb vanavond ook weer een kaart gemaakt maar die zal ik morgen plaatsen. Kon het ook niet laten om weer het e.e.a. te bestellen, waaronder veel kleuren cardstock en grosgrain lint die ik nog niet had en scrappapier van First Edition "Birdsong". Kan niet wachten om daar iets mee te gaan maken. 

Hier is mijn eerste kaartje: ik zie dat hij niet superscherp is, op mijn telefoon zag hij er beter uit. Ik heb papier gebruikt van Papermania flower garden, de afbeelding heb ik van het internet geplukt en er een 3D effectje aan gegeven. Diverse stansjes voor de big shot gebruikt. Ik heb er zelfs nog een aantal gevonden die ik nog nooit had gebruikt. Ingekleurd met copics. Ik wens iedereen nog een fijne avond. Ik ga nog even andere blogs bekijken. Groetjes Danielle


7 opmerkingen:

  1. Je bent het nog niet verleerd hoor! Het is een prachtig kaartje geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy-hoy
    wat een geweldige kaart in een prachtkleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje Danielle
    leuk om weer van je mooie creaties te kunnen genieten.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat het lang geleden is vind ik je kaartje prachtig geworden.
    Niet meer zo lang wegblijven dus.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en mooi kaartje, heerlijke kleuren en een heel leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo wijfie , mooie kaart weer hoor. we gaan r maar weer voor he xxxx ma

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter!