woensdag 31 maart 2010

Nog eventjes en dan copics!

Vandaag nog even geen kaartje! Allemaal leuke andere dingen gedaan. Maastricht was hartstikke leuk! gezellige stad hoor.. Het was prachtig weer en we hebben veel op het terras gezeten en heerlijk gegeten. Het winkelen is er ook een aanrader. Gisteren naar Starwars in Concert geweest in het sportpaleis in Antwerpen. Hele aparte avond met de mooie filmmuziek van John Williams, gespeeld door het Royal Philharmonic Concert Orchestra en lasershow met beelden uit de film.

Gisteren heb ik ook de knoop doorgehakt en 40 kleuren copics besteld. Het is nog even wachten maar ik ben zo benieuwd hoe dat bevalt. Hoop dat ze er snel zijn zodat ik kan gaan oefenen, want het is nog compleet nieuw voor mij. Maar ik heb nu al zoveel mooie kaarten gezien die inkleurd zijn copics dat ik het gewoon niet kon laten en ik ze mijzelf kado heb gedaan.

Liefs Daan

11 opmerkingen:

  1. Hoi Daantje,als starter van de copics kan ik je zeggen dat ik het helemaal geweldig vindt,Als ik zie wat ik met mijn paar kleurtjes,(die ongemerkt oplopen Hihi )doe.
    Ik was ook zo gehecht aan mijn aqaurelen.ben toen gaan experimenteren met een paar copics en vond het helemaal niets,en een paar weken later weer en nou ben ik echt overtuigd.
    Veel oefenen is het motto,maar dan krijg je wel heel veel resultaat,
    Heel veel plezier straks.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er weer schitterend uit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw de copics zijn helemaal geweldig ik heb er inmiddels zo'n 82 en vind ze helemaal geweldig
    Veel plezier ermee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja als je eraan begint kan je niet meer terug.haha
    Eigenlijk zijn het gewoon een soort van Must haves.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te horen heb je een leuk weekend gehad, en dan copics tja....het is een echte verslaving en door veel oefenen komje heel ver.

    gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk heb je dat je jezelf hebt verwent met een flink aantal copics en ik weet zeker je gaat er echt geen spijt van krijgen!!

    Succes met oefenen!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn big shot heeft overuren gemaakt hoor , ik heb al een hele stapel voor je er doorheen gewalst. er kwam zowat rook uit hahahhaha. pftttt morgen doe ik r nog wel een paar. xxxxxxxxxxxxx ma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel veel plzier met je kleurtjes wat gaaf zeg!
    Vind je het leuk om 10 april naar delft te komen ik geef er verschillende demo's!!!
    informatie vind je in het krantje van hobbyjournaal. groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daantje,
    Bedankt voor je leuke berichtje! Jij maakt ook super leuke kaartjes, dus ben ik ook gelijk volger geworden bij jou.
    Succes met de copics!! Ben benieuwd naar de resultaten ermee ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danielle,
    Ik heb een verassing voor je op mijn blog!
    Groetjes, Dyonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat gaaf Daantje dat je de copics hebt besteld!! Je zal er veel plezier van hebben! Ik heb verschillende distress inkt pads en ik gebruik een stukgeknipt schuursponsje daar dep ik dan een beetje mee in de inkt en dan met vegende bewegingen langs de rand..Ik heb ook van die vierkante sponsjes die je op een steeltje moet doen, maar daar vind ik het niet echt mee werken!! Groetjes Marley

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter!