zaterdag 20 februari 2010

Eerste probeersels van de Big Shot.

Nou ik heb vanavond mijn nieuwe grote vriend  uitgeprobeerd en 2 kaartjes gemaakt. Ze zijn door de haast een beetje rommelig geworden, ik had de stempel van Magnolia ingekleurd met Coloursoft potloden maar toen stempelde ik er per ongeluk overheen, dus even bijgewerkt met waterverf haha. En ik moet het distressen met inkt nog even leren, maar dat maakt niks uit. Ik ga van de week op mijn gemak proberen wat creativiteit er uit te persen :) Vaak zie je van die prachtige kaarten en dan ga je zelf aan de slag en dan weet je t gewoon even niet. Maar ik heb wel gezien dat je prachtige dingen kunt maken met de Big shot, dus ik ga nog goed rondkijken op alle blogs. Bij deze kaarten heb ik de multi frames gebruikt van Nellie Snellen. De embossingfolder Swiss Dots van Cuttlebug en de Swirl Sizzix stans. Het papier is van K& Company. Bij de rechthoekige frame van Nellie snellen zat tot mijn verassing ook een kleine tag in het midden.

5 opmerkingen:

  1. hee wijfie.
    ze zijn leuk geworden hoor.
    kom van de week wel ff met wat papier kan je ff wat voor me maken met dat big ding.xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij bent al lekker bezig. het ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij lekker bezig geweest met de Bigshot
    en je kaartjes zijn heel erg mooi geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Daan, lief je stempels,mooi papier.
    Je bent heerlijk bezig met je Big shot, veel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartjes echt niet rommelig hoor, ze zijn prachtig, Veel succes met oefenen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter!