vrijdag 19 februari 2010

Mijn Big Shot is binnen!!!

Van de week besteld en nu al ontvangen, lekker zo vlak voor t weekend, kan ik op mijn gemak kijken wat deze allemaal kan. Ik heb hem net op mijn werk al uitgepakt en even snel een Cuttlebug embossingfolder er door heen gejast, en ja hoor, hij deed t prima :) Mijn Nellie's Multi frames zijn ook al binnen, nu mijn nestabilities en sizzix stansjes nog! Ook heb ik een decorative strip stans met een alfabet gekocht en de bijhorende extended platen. Moet voor de rest van de maand aan water en brood, maar dat kan mij niet zo veel schelen, ben er helemaal happy mee. jeeej.

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefelciteerd met je Big Shot ik heb hem ook en hij is super.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat fijn voor je,kan je los in het weekend.
    Ben heel benieuwd naar je creaties
    Heel veel knutsel plezier ermee Daantje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die heb je snel in huis ik zit nog steeds op mijn aanvulling te wachten maar goed jij kunt heerlijk vooruit ben benieuwd na je resultaten
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter!